Terugbetalingen
Wanneer kunt u het best een claim (terugbetalingsverzoek) indienen?
Hoe kan ik een aanvraag tot terugbetaling indienen?
Moet ik bij een aanvraag voor terugbetaling van medische kosten eerst contact nemen met mijn ziekenfonds?
Wat zijn de voordelen van het invoeren van een terugbetalingsaanvraag via de Klantenzone?
U vertoont de ziektesymptomen van het Covid-19 of u bent drager van het virus en u bevindt zich in het buitenland. Bent u gedekt door de reisbijstandsverzekering?
Wat is de terugbetalingstermijn ?
Meer zien
Annulering van de reis
Tot hoe lang vóór mijn vertrek kan ik mijn reis annuleren?
Is er een franchise in de annuleringsverzekering?
Zal Europ Assistance tussenkomen als ik mijn reis wil annuleren omdat ik en/of mijn reisgezel Covid-19 hebben opgelopen?
Uw pakketreis wordt geannuleerd door de reisorganisator
Komt Europ Assistance tussen als ik mijn reis wil annuleren na risico op besmetting met Covid-19 of wanneer mijn medereiziger besmet is met Covid-19 en één van ons op de dag van vertrek in quarantaine moet blijven?
Welke stappen moet ik ondernemen bij annulering van een reis?
Meer zien
Algemene vragen
Wanneer kunt u het best een claim (terugbetalingsverzoek) indienen?
Kan ik schade aan een huurwagen verzekeren?
Is er een franchise of vrijstelling voor de terugbetaling van medische kosten?
Van welke kosten kan men een terugbetaling aanvragen?
Zijn zakenreizen ook gedekt in geval van reisannulering of bagageproblemen?
Wat moet ik doen als ik niet meer beschik over de aankoopbewijzen van mijn persoonlijke bezittingen?
Meer zien
Droomt u ervan op reis te gaan? Kies de verzekering die het best bij u past en vertrek met een gerust gemoed.