Wij hechten waarde aan uw privacy. Onze website gebruikt cookies om uw surfervaring te verbeteren, functies voor sociale media te bieden en ons verkeer te analyseren. U kunt uw cookievoorkeuren hieronder beheren. Essentiële cookies zijn noodzakelijk voor een goede werking van de website en kunnen niet worden uitgeschakeld. U kunt ervoor kiezen om alle cookies te accepteren, geselecteerde cookies te accepteren of niet-essentiële cookies te weigeren. Ga voor meer informatie naar ons Cookiebeleid en Privacy Policy.
Meer details
Minder details

Functionele cookies

Cookies die nodig zijn om te garanderen dat de website naar behoren werkt, bijvoorbeeld: informatie doorgeven naar de volgende pagina bij het kopen van een contract of het opslaan van uw voorkeuren zoals taal- en browserinstellingen.

Analytische cookies

Cookies die ons toelaten om inzichten te genereren in het gebruik van onze website. Op deze manier kunnen we zorgen voor een continue optimalisatie van de website. De verzamelde gegevens bevatten nooit persoonlijk identificeerbare informatie.

Advertentiecookies

Cookies die ons in staat stellen te weten hoeveel en welke specifieke advertenties u heeft gezien en/of waarop u geklikt heeft. We volgen ook of een advertentie ertoe heeft geleid dat u een product van Europ Assistance heeft gekocht. Op basis van uw acties op de website kunnen we relevante aanbiedingen tonen op websites van derden.

Even geduld... Partnerzone Jobs Blog FAQ

Wat zijn de functionaliteiten van de app?

Al onze diensten zijn gecentraliseerd in de app:

1. Bijstandsaanvraag

  • Pechverhelping
  • Medische bijstand
  • Woningbijstand

2. Contractbeheer zoals in de Klantenzone:

  • Overzicht contracten
  • Status van het contract: geldig, verlopen, in verlenging of open factuur
  • Overzicht van de dekkingen en een overzicht van de begunstigden/voertuigen van het contract
  • Mogelijkheid om openstaande facturen (na verlenging/wijziging van het contract) rechtstreeks vanuit de app te betalen

3. Wijziging van contracten:

  • Wijzigen, toevoegen of verwijderen van begunstigden of voertuigen
  • Wijzigen van de dekkingen

4. Bijstandsdossiers en terugbetalingen:

  • Opvolgen van bijstandsdossiers
  • Historiek van de bijstands- en terugbetalingsdossiers
  • Aanvragen van terugbetalingen voor een nieuw dossier of een bestaand dossier, met de mogelijkheid om ondersteunende documenten toe te voegen
  • Status van terugbetalingsdossiers opvolgen

5. Persoonlijke informatie:

  • Overzicht of wijziging van persoonlijke informatie (contactgegevens en bankgegevens)

6. Communicatievoorkeuren:

  • Verzenden van contractuele informatie per e-mail of per post
  • Toestemming voor het ontvangen van nieuwsbrieven

7. Documenten en attesten:

  • Downloaden van reisverzekeringsattesten
  • Downloaden van documenten met betrekking tot contracten: duplicaat van het contract, Algemene Voorwaarden, IPID-formulier, Behoefteanalyse