Even geduld... Partnerzone Jobs Blog FAQ

Wat zijn de functionaliteiten van de app?

Al onze diensten zijn gecentraliseerd in de app:

1. Bijstandsaanvraag

  • Pechverhelping
  • Medische bijstand
  • Woningbijstand

2. Contractbeheer zoals in de Klantenzone:

  • Overzicht contracten
  • Status van het contract: geldig, verlopen, in verlenging of open factuur
  • Overzicht van de dekkingen en een overzicht van de begunstigden/voertuigen van het contract
  • Mogelijkheid om openstaande facturen (na verlenging/wijziging van het contract) rechtstreeks vanuit de app te betalen

3. Wijziging van contracten:

  • Wijzigen, toevoegen of verwijderen van begunstigden of voertuigen
  • Wijzigen van de dekkingen

4. Bijstandsdossiers en terugbetalingen:

  • Opvolgen van bijstandsdossiers
  • Historiek van de bijstands- en terugbetalingsdossiers
  • Aanvragen van terugbetalingen voor een nieuw dossier of een bestaand dossier, met de mogelijkheid om ondersteunende documenten toe te voegen
  • Status van terugbetalingsdossiers opvolgen

5. Persoonlijke informatie:

  • Overzicht of wijziging van persoonlijke informatie (contactgegevens en bankgegevens)

6. Communicatievoorkeuren:

  • Verzenden van contractuele informatie per e-mail of per post
  • Toestemming voor het ontvangen van nieuwsbrieven

7. Documenten en attesten:

  • Downloaden van reisverzekeringsattesten
  • Downloaden van documenten met betrekking tot contracten: duplicaat van het contract, Algemene Voorwaarden, IPID-formulier, Behoefteanalyse