Wat zijn de functionaliteiten van de app?
Al onze diensten zijn gecentraliseerd in de app:
1. Bijstandsaanvraag
- Pechverhelping
- Medische bijstand
- Woningbijstand
2. Contractbeheer zoals in de Klantenzone:
- Overzicht contracten
- Status van het contract: geldig, verlopen, in verlenging of open factuur
- Overzicht van de dekkingen en een overzicht van de begunstigden/voertuigen van het contract
- Mogelijkheid om openstaande facturen (na verlenging/wijziging van het contract) rechtstreeks vanuit de app te betalen
3. Wijziging van contracten:
- Wijzigen, toevoegen of verwijderen van begunstigden of voertuigen
- Wijzigen van de dekkingen
4. Bijstandsdossiers en terugbetalingen:
- Opvolgen van bijstandsdossiers
- Historiek van de bijstands- en terugbetalingsdossiers
- Aanvragen van terugbetalingen voor een nieuw dossier of een bestaand dossier, met de mogelijkheid om ondersteunende documenten toe te voegen
- Status van terugbetalingsdossiers opvolgen
5. Persoonlijke informatie:
- Overzicht of wijziging van persoonlijke informatie (contactgegevens en bankgegevens)
6. Communicatievoorkeuren:
- Verzenden van contractuele informatie per e-mail of per post
- Toestemming voor het ontvangen van nieuwsbrieven
7. Documenten en attesten:
- Downloaden van reisverzekeringsattesten
- Downloaden van documenten met betrekking tot contracten: duplicaat van het contract, Algemene Voorwaarden, IPID-formulier, Behoefteanalyse
Droomt u ervan op reis te gaan? Kies de verzekering die het best bij u past en vertrek met een gerust gemoed.