Wij hechten waarde aan uw privacy. Onze website gebruikt cookies om uw surfervaring te verbeteren, functies voor sociale media te bieden en ons verkeer te analyseren. U kunt uw cookievoorkeuren hieronder beheren. Essentiële cookies zijn noodzakelijk voor een goede werking van de website en kunnen niet worden uitgeschakeld. U kunt ervoor kiezen om alle cookies te accepteren, geselecteerde cookies te accepteren of niet-essentiële cookies te weigeren. Ga voor meer informatie naar ons Cookiebeleid en Privacy Policy.
Meer details
Minder details

Functionele cookies

Cookies die nodig zijn om te garanderen dat de website naar behoren werkt, bijvoorbeeld: informatie doorgeven naar de volgende pagina bij het kopen van een contract of het opslaan van uw voorkeuren zoals taal- en browserinstellingen.

Analytische cookies

Cookies die ons toelaten om inzichten te genereren in het gebruik van onze website. Op deze manier kunnen we zorgen voor een continue optimalisatie van de website. De verzamelde gegevens bevatten nooit persoonlijk identificeerbare informatie.

Advertentiecookies

Cookies die ons in staat stellen te weten hoeveel en welke specifieke advertenties u heeft gezien en/of waarop u geklikt heeft. We volgen ook of een advertentie ertoe heeft geleid dat u een product van Europ Assistance heeft gekocht. Op basis van uw acties op de website kunnen we relevante aanbiedingen tonen op websites van derden.

Even geduld... Partnerzone Jobs Blog FAQ

Krijgen onze klanten een bijstandskaartje?

De fysieke klantenkaart, in het formaat van een bankkaart, wordt niet meer verstuurd naar onze klanten die een jaarcontract afsluiten. 
Er is echter een digitaal alternatief dat een aantal voordelen biedt.  

De digitale klantenkaart in uw Wallet

U kunt een digitale versie van uw Europ Assistance-klantenkaart downloaden in uw Wallet. Zo hebt u de kaart altijd bij de hand in uw smartphone.  

U zult dan in staat zijn om :  
- informatie te vinden over uw contract (contractnummer, geldigheidsdata, de naam van uw verzekeringsproduct en die van de begunstigden die onder uw contract vallen, evenals uw nummerplaat indien van toepassing.  
- gemakkelijk de informatie te vinden waarmee u rechtstreeks contact met ons kunt opnemen als u onmiddellijk hulp nodig hebt of als u een administratieve vraag hebt. 
- toegang te krijgen tot uw Klantenzone om uw contractgegevens te bekijken/wijzigen of een terugbetaling aan te vragen. 

Hoe download ik mijn digitale klantenkaart? 

Het downloaden van de klantenkaart is snel, eenvoudig en gratis. Ga gewoon naar uw Klantenzone op onze website en klik op de knop "Toevoegen aan Wallet" die beschikbaar is voor elk contract.

Uw digitale klantenkaart is dan beschikbaar op uw smartphone in de Google Wallet of Apple Wallet applicatie. Als u meerdere Europ Assistance contracten heeft, moet u voor elk contract een digitale kaart downloaden.

Heeft dit uw vraag beantwoord ?