Krijgen onze klanten een bijstandskaartje?
De fysieke klantenkaart, in het formaat van een bankkaart, wordt niet meer verstuurd naar onze klanten die een jaarcontract afsluiten.
Er is echter een digitaal alternatief dat een aantal voordelen biedt.
De digitale klantenkaart in uw Wallet
U kunt een digitale versie van uw Europ Assistance-klantenkaart downloaden in uw Wallet. Zo hebt u de kaart altijd bij de hand in uw smartphone.
U zult dan in staat zijn om :
- informatie te vinden over uw contract (contractnummer, geldigheidsdata, de naam van uw verzekeringsproduct en die van de begunstigden die onder uw contract vallen, evenals uw nummerplaat indien van toepassing.
- gemakkelijk de informatie te vinden waarmee u rechtstreeks contact met ons kunt opnemen als u onmiddellijk hulp nodig hebt of als u een administratieve vraag hebt.
- toegang te krijgen tot uw Klantenzone om uw contractgegevens te bekijken/wijzigen of een terugbetaling aan te vragen.
Hoe download ik mijn digitale klantenkaart?
Het downloaden van de klantenkaart is snel, eenvoudig en gratis. Ga gewoon naar uw Klantenzone op onze website en klik op de knop "Toevoegen aan Wallet" die beschikbaar is voor elk contract.

Uw digitale klantenkaart is dan beschikbaar op uw smartphone in de Google Wallet of Apple Wallet applicatie. Als u meerdere Europ Assistance contracten heeft, moet u voor elk contract een digitale kaart downloaden.
Uw digitale klantenkaart is dan beschikbaar op uw smartphone in de Google Wallet of Apple Wallet applicatie. Als u meerdere Europ Assistance contracten heeft, moet u voor elk contract een digitale kaart downloaden.
Droomt u ervan op reis te gaan? Kies de verzekering die het best bij u past en vertrek met een gerust gemoed.