Onze website gebruikt cookies. Gelieve uw cookievoorkeuren hieronder in te stellen. Functionele cookies zijn nodig om te garanderen dat de website naar behoren werkt en kunnen niet geweigerd worden. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid en Privacy Policy.
Meer details
Minder details

Functionele cookies

Cookies die nodig zijn om te garanderen dat de website naar behoren werkt, bijvoorbeeld: informatie doorgeven naar de volgende pagina bij het kopen van een contract of het opslaan van uw voorkeuren zoals taal- en browserinstellingen.

Analytische cookies

Cookies die ons toelaten om inzichten te genereren in het gebruik van onze website. Op deze manier kunnen we zorgen voor een continue optimalisatie van de website. De verzamelde gegevens bevatten nooit persoonlijk identificeerbare informatie.

Advertentiecookies

Cookies die ons in staat stellen te weten hoeveel en welke specifieke advertenties u heeft gezien en/of waarop u geklikt heeft. We volgen ook of een advertentie ertoe heeft geleid dat u een product van Europ Assistance heeft gekocht. Op basis van uw acties op de website kunnen we relevante aanbiedingen tonen op websites van derden.

Even geduld... Partnerzone Jobs Blog FAQ

Wat zijn de functionaliteiten van de Klantenzone van Europ Assistance?

De Klantenzone biedt een verscheidenheid aan functionaliteiten om het beheer van contracten te vereenvoudigen. Hier zijn de belangrijkste functionaliteiten:

1. Contractbeheer:
- Overzicht contracten
- Status van het contract: geldig, verlopen, in verlenging of open factuur
- Overzicht van de dekkingen en een overzicht van de begunstigden/voertuigen van het contract
- Mogelijkheid om openstaande facturen ( na verlenging / wijziging van het contract) rechtstreeks vanuit de Klantenzone te betalen

2. Wijziging van contracten:
- Wijzigen, toevoegen of verwijderen van begunstigden of voertuigen

3. Bijstandsdossiers en terugbetalingen:
- Historiek van de bijstands- en terugbetalingsdossiers
- Aanvragen van terugbetalingen voor een nieuw dossier of een bestaand dossier, met de mogelijkheid om ondersteunende documenten toe te voegen
- Status van terugbetalingsdossiers opvolgen

4. Persoonlijke informatie:
- Overzicht of wijziging van persoonlijke informatie (contactgegevens en bankgegevens)

5. Communicatievoorkeuren:
- Verzenden van contractuele informatie per e-mail of per post
- Toestemming voor het ontvangen van nieuwsbrieven

6. Documenten en attesten:
- Downloaden van reisverzekeringsattesten
- Downloaden van documenten met betrekking tot contracten: duplicaat van het contract, Algemene Voorwaarden, IPID-formulier, Behoefteanalyse

7. Andere diensten:
- Toegang tot onze applicatie op Apple Store, Google Play of directe link voor het aanvragen van onmiddelijke bijstand
- Toevoeging van de digitale klantenkaart in Apple Wallet en Google Wallet
- Toegang tot de FAQ
- Toegang tot de contactpagina.