Wordt mijn jaarlijks contract automatisch hernieuwd?
Wat betekent "5 licensies"? Gaat het over 5 personen of 5 toestellen?
Kan ik meer dan 5 toestellen beschermen met Safe & Connected?
Krijg ik een bevestiging van de hernieuwing van mijn contract?
Hoe kan ik mijn contract opzeggen?
Helpen jullie diensten alleen in het geval dat mijn toestel is gehackt?
Hoe snel kan ik beschikken over een vervangtoestel?
Word ik automatisch op de hoogte gebracht als er een veiligheidsrisico is met mijn computer, mijn tablet of mijn telefoon?
Binnen welke termijn komt een specialist ter plaatse?
Maakt de helpdesk ook gebruik van de mogelijkheid om mijn computer vanop afstand te besturen?
Is er een limiet aan het aantal keer dat ik beroep kan doen op de helpdesk?
Kan ik ook gebruik maken van Safe & Connected als mijn internetverbinding verbroken is?
Hoeveel sessies bij de psycholoog worden vergoed na bijvoorbeeld een geval van cyberpesten?
In het geval ik wens gebruik te maken van een co-working space, kan ik dan zelf de locatie kiezen?
Kan ik mijn jaarlijkse verzekering betalen via domiciliëring?
Kan ik ook gebruik maken van Safe & Connected als ik me in het buitenland bevind?
Kan ik ook beroep doen op de helpdesk voor mijn professionele activiteiten op mijn computer?
Kan ik de Safe & Connected ook toevoegen als optie bij mijn bestaande reisverzekering?
Kan de Safe & Connected ook onderschreven worden op naam van mijn onderneming?
Droomt u ervan op reis te gaan? Kies de verzekering die het best bij u past en vertrek met een gerust gemoed.