Onze website gebruikt cookies. Gelieve uw cookievoorkeuren hieronder in te stellen. Functionele cookies zijn nodig om te garanderen dat de website naar behoren werkt en kunnen niet geweigerd worden. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid en Privacy Policy.
Meer details
Minder details

Functionele cookies

Cookies die nodig zijn om te garanderen dat de website naar behoren werkt, bijvoorbeeld: informatie doorgeven naar de volgende pagina bij het kopen van een contract of het opslaan van uw voorkeuren zoals taal- en browserinstellingen.

Analytische cookies

Cookies die ons toelaten om inzichten te genereren in het gebruik van onze website. Op deze manier kunnen we zorgen voor een continue optimalisatie van de website. De verzamelde gegevens bevatten nooit persoonlijk identificeerbare informatie.

Advertentiecookies

Cookies die ons in staat stellen te weten hoeveel en welke specifieke advertenties u heeft gezien en/of waarop u geklikt heeft. We volgen ook of een advertentie ertoe heeft geleid dat u een product van Europ Assistance heeft gekocht. Op basis van uw acties op de website kunnen we relevante aanbiedingen tonen op websites van derden.

Even geduld... Partnerzone Jobs Blog FAQ

Wat moet u doen als u uw telefoon kwijt raakt tijdens het reizen?

Zijn telefoon verliezen tijdens het reizen kan enorm vervelend zijn. Een paar stappen moeten dan snel ondernomen worden om de schade tot een minimum te beperken. Neem eerst contact op met uw provider en laat hem weten dat u uw telefoon verloren hebt. Laat uw nummer blokkeren. Uw provider kan mogelijk uw service/abonnement opschorten of u helpen het apparaat te vinden. Doe ten slotte aangifte bij de lokale politie. Met deze eerste maatregelen kunt u mogelijk misbruik van uw telefoon vermijden en de schade tot een minimum beperken. Onze bijstandsdienst support, 24 uur per dag beschikbaar, staat altijd tot uw dienst.