Wij hechten waarde aan uw privacy. Onze website gebruikt cookies om uw surfervaring te verbeteren, functies voor sociale media te bieden en ons verkeer te analyseren. U kunt uw cookievoorkeuren hieronder beheren. Essentiële cookies zijn noodzakelijk voor een goede werking van de website en kunnen niet worden uitgeschakeld. U kunt ervoor kiezen om alle cookies te accepteren, geselecteerde cookies te accepteren of niet-essentiële cookies te weigeren. Ga voor meer informatie naar ons Cookiebeleid en Privacy Policy.
Meer details
Minder details

Functionele cookies

Cookies die nodig zijn om te garanderen dat de website naar behoren werkt, bijvoorbeeld: informatie doorgeven naar de volgende pagina bij het kopen van een contract of het opslaan van uw voorkeuren zoals taal- en browserinstellingen.

Analytische cookies

Cookies die ons toelaten om inzichten te genereren in het gebruik van onze website. Op deze manier kunnen we zorgen voor een continue optimalisatie van de website. De verzamelde gegevens bevatten nooit persoonlijk identificeerbare informatie.

Advertentiecookies

Cookies die ons in staat stellen te weten hoeveel en welke specifieke advertenties u heeft gezien en/of waarop u geklikt heeft. We volgen ook of een advertentie ertoe heeft geleid dat u een product van Europ Assistance heeft gekocht. Op basis van uw acties op de website kunnen we relevante aanbiedingen tonen op websites van derden.

Even geduld... Partnerzone Jobs Blog FAQ

Wat als ik niet naar België kan terugkeren wegens een opgelegde quarantaine of lockdown in het buitenland of een besmetting door het Covid-19?

Indien u in het buitenland ziek wordt, zal Europ Assistance u bijstaan en uw dossier verder opvolgen. Wij zullen de medische kosten ten laste nemen in overeenstemming met de onderschreven bijstandsformule, na onderzoek van uw dossier door onze arts. Voor alle epidemieën, waaronder het Covid-19, zal Europ Assistance steeds de regels moeten naleven die door de plaatselijke overheden opgelegd zijn (bvb. toegang tot de steden of tot de hospitalen) en rekening moeten houden met de sanitaire voorschriften die door de bevoegde instanties worden uitgevaardigd (bvb. quarantaine).

Indien u niet ziek bent, maar enkel getroffen wordt door een quarantainemaatregel of een lockdown, raden wij u aan om contact op te nemen met uw touroperator, uw luchtvaartmaatschappij of uw hotel in verband met de verlenging van uw verblijf. Neem ook contact op met de Belgische consulaire vertegenwoordiging https://travellersonline.diplomatie.be/. In sommige gevallen zullen de Belgische overheden beslissen welke middelen zij inzetten om de Belgische reizigers te repatriëren. 

In dit artikel op onze blog vindt u wat meer info over dit onderwerp.