Algemene vragen
Waar kan ik een kaart raadplegen?
Wie kan ik contacteren als ik hulp nodig heb?
Hoe wordt de prijs van mijn ticket berekend?
Kan ik de App offline gebruiken (als ik geen internetverbinding heb)?
Waarom moest mijn telefoon worden geverifieerd?
Hoe komt het dat u mijn IBAN-nummer al had?
Meer zien
Mobiliteitsbegroting
Wat is het mobiliteitsbudget of het budget voor verderzetting van de reis?
In welke gevallen kan ik het Mobiliteitsbudget krijgen?
Wat is het mobiliteitsbudget van MovEasy?
Welke transportmiddelen kan ik gebruiken met mijn Mobiliteitsbudget?
Kan ik geld krijgen als ik alles heb opgebruikt maar nog een paar dagen over heb in de periode van mijn Mobiliteitsbudget?
Wat betekent het dat mijn budget is verlopen?
Meer zien
Transport
Waar kan ik de tickets zien die ik in het verleden heb aangekocht?
Waarom kon ik geen ticket van de Lijn ontvangen?
Wat betekenen de verschillende codes op een ticket van de Lijn?
Hoe lang is het ticket van De Lijn geldig?
Hoe kan ik tickets van de Lijn en NMBS bestellen?
Kan ik voor de Lijn een ander soort ticket kopen?
Meer zien
Uitgaven
Wat zijn de verschillende statussen van uitgaven?
Wat is het verschil tussen 'Tickets' en 'Uitgaven' in de Historiek?
Wat is het verschil tussen het ticket bestellen en de uitgave toevoegen?
Waar kan ik uitgaven zien die ik in het verleden heb ingediend?
Kan ik een andere leverancier gebruiken dan diegene die in de uitgavenflow vermeld staat?
Hoe kan ik tickets van de Lijn bestellen?
Meer zien
Droomt u ervan op reis te gaan? Kies de verzekering die het best bij u past en vertrek met een gerust gemoed.