Wij hechten waarde aan uw privacy. Onze website gebruikt cookies om uw surfervaring te verbeteren, functies voor sociale media te bieden en ons verkeer te analyseren. U kunt uw cookievoorkeuren hieronder beheren. Essentiële cookies zijn noodzakelijk voor een goede werking van de website en kunnen niet worden uitgeschakeld. U kunt ervoor kiezen om alle cookies te accepteren, geselecteerde cookies te accepteren of niet-essentiële cookies te weigeren. Ga voor meer informatie naar ons Cookiebeleid en Privacy Policy.
Meer details
Minder details

Functionele cookies

Cookies die nodig zijn om te garanderen dat de website naar behoren werkt, bijvoorbeeld: informatie doorgeven naar de volgende pagina bij het kopen van een contract of het opslaan van uw voorkeuren zoals taal- en browserinstellingen.

Analytische cookies

Cookies die ons toelaten om inzichten te genereren in het gebruik van onze website. Op deze manier kunnen we zorgen voor een continue optimalisatie van de website. De verzamelde gegevens bevatten nooit persoonlijk identificeerbare informatie.

Advertentiecookies

Cookies die ons in staat stellen te weten hoeveel en welke specifieke advertenties u heeft gezien en/of waarop u geklikt heeft. We volgen ook of een advertentie ertoe heeft geleid dat u een product van Europ Assistance heeft gekocht. Op basis van uw acties op de website kunnen we relevante aanbiedingen tonen op websites van derden.

Even geduld... Partnerzone Jobs Blog FAQ

Komt Europ Assistance tussen als ik of mijn reisgenoot in quarantaine wordt geplaatst omdat het risico bestaat dat wij met Covid-19 besmet zijn of als wij op grond van de contact-tracing verplicht zijn onszelf in quarantaine te plaatsen?

Nee.

U wordt niet gedekt indien de quarantaine is ingegeven door het enkele feit dat u in contact bent geweest met een positief geval (zolang de PCR-test negatief is).

Ja.

Als u daarentegen Covid-19 heeft opgelopen (positieve PCR-test), wordt de quarantaineperiode gedekt. U zal ons dan een medisch attest moeten kunnen voorleggen.