Wij hechten waarde aan uw privacy. Onze website gebruikt cookies om uw surfervaring te verbeteren, functies voor sociale media te bieden en ons verkeer te analyseren. U kunt uw cookievoorkeuren hieronder beheren. Essentiële cookies zijn noodzakelijk voor een goede werking van de website en kunnen niet worden uitgeschakeld. U kunt ervoor kiezen om alle cookies te accepteren, geselecteerde cookies te accepteren of niet-essentiële cookies te weigeren. Ga voor meer informatie naar ons Cookiebeleid en Privacy Policy.
Meer details
Minder details

Functionele cookies

Cookies die nodig zijn om te garanderen dat de website naar behoren werkt, bijvoorbeeld: informatie doorgeven naar de volgende pagina bij het kopen van een contract of het opslaan van uw voorkeuren zoals taal- en browserinstellingen.

Analytische cookies

Cookies die ons toelaten om inzichten te genereren in het gebruik van onze website. Op deze manier kunnen we zorgen voor een continue optimalisatie van de website. De verzamelde gegevens bevatten nooit persoonlijk identificeerbare informatie.

Advertentiecookies

Cookies die ons in staat stellen te weten hoeveel en welke specifieke advertenties u heeft gezien en/of waarop u geklikt heeft. We volgen ook of een advertentie ertoe heeft geleid dat u een product van Europ Assistance heeft gekocht. Op basis van uw acties op de website kunnen we relevante aanbiedingen tonen op websites van derden.

Even geduld... Partnerzone Jobs Blog FAQ

Wat als uw vlucht geannuleerd is door de luchtvaartmaatschappij na een negatief reisadvies van de FOD Buitenlandse Zaken?

De Europese regelgeving legt de luchtvaartmaatschappijen van de Europese Unie bepaalde verplichtingen op. Als u bij een dergelijke luchtvaartmaatschappij hebt geboekt, zult u contact moeten opnemen met uw luchtvaartmaatschappij (of touroperator) om een terugbetaling, wijziging of uitstel van uw reis te verkrijgen.  
Als u geboekt hebt bij een luchtvaartmaatschappij die niet onderworpen is aan de Europese regelgeving, moet u eveneens contact opnemen met de betrokken luchtvaartmaatschappij om een terugbetaling, wijziging of uitstel van de reis te verkrijgen.