Hoe kan ik mijn contract opzeggen?
U kunt uw contract opzeggen wanneer het verlengd moet worden (45 dagen voor de vervaldatum). Dit kunt u eenvoudig doen via uw Klantenzone.
Via mijn Klantenzone
Log in uw Klantenzone, klik op de knop “Meer zien” van uw contract en helemaal onderaan onder “Mijn voorkeuren” heeft u de mogelijkheid om uw contract op te zeggen wanneer deze in de verniewingsperiode is.
Schrijf ons
Als u niet kunt inloggen of uw verzoek niet kunt indienen in de Klantenzone, stuur ons dan uw verzoek via onderstaande link. Houd er rekening mee dat dit verzoek handmatig zal worden verwerkt en meer tijd in beslag zal nemen.
Veelgestelde vragen
- Wordt mijn jaarlijks contract automatisch hernieuwd?
- Krijg ik een bevestiging van de hernieuwing van mijn contract?
- Hoe kan ik mijn contract opzeggen?
- Ik kan niet inloggen in de Klantenzone
- Kan ik mijn jaarlijkse verzekering betalen via domiciliëring?
- Kan ik mijn jaarlijkse premie in verschillende termijnen betalen?
Droomt u ervan op reis te gaan? Kies de verzekering die het best bij u past en vertrek met een gerust gemoed.