Onze website gebruikt cookies. Gelieve uw cookievoorkeuren hieronder in te stellen. Functionele cookies zijn nodig om te garanderen dat de website naar behoren werkt en kunnen niet geweigerd worden. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid en Privacy Policy.
Meer details
Minder details

Functionele cookies

Cookies die nodig zijn om te garanderen dat de website naar behoren werkt, bijvoorbeeld: informatie doorgeven naar de volgende pagina bij het kopen van een contract of het opslaan van uw voorkeuren zoals taal- en browserinstellingen.

Analytische cookies

Cookies die ons toelaten om inzichten te genereren in het gebruik van onze website. Op deze manier kunnen we zorgen voor een continue optimalisatie van de website. De verzamelde gegevens bevatten nooit persoonlijk identificeerbare informatie.

Advertentiecookies

Cookies die ons in staat stellen te weten hoeveel en welke specifieke advertenties u heeft gezien en/of waarop u geklikt heeft. We volgen ook of een advertentie ertoe heeft geleid dat u een product van Europ Assistance heeft gekocht. Op basis van uw acties op de website kunnen we relevante aanbiedingen tonen op websites van derden.

Even geduld... Partnerzone Jobs Blog FAQ

Kan ik een reisattest downloaden tijdens de hernieuwingsperiode van een contract?

Neen, tijdens de hernieuwingsperiode, m.a.w. ongeveer 2 maanden vóór de vervaldag , is het niet mogelijk om een reisverzekeringsattest te downloaden.

U kan ons natuurlijk vragen de polis vervroegd te hernieuwen. Als we dat (met uw bevestiging) kunnen doen via uw agentenrekening kunnen we het attest, voor de periode na de vervaldag, dezelfde dag nog bezorgen.
U kan daarvoor altijd terecht op de makelaarslijn 02 533 78 33 of via admin@europ-assistance.be