Onze website gebruikt cookies. Gelieve uw cookievoorkeuren hieronder in te stellen. Functionele cookies zijn nodig om te garanderen dat de website naar behoren werkt en kunnen niet geweigerd worden. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid en Privacy Policy.
Meer details
Minder details

Functionele cookies

Cookies die nodig zijn om te garanderen dat de website naar behoren werkt, bijvoorbeeld: informatie doorgeven naar de volgende pagina bij het kopen van een contract of het opslaan van uw voorkeuren zoals taal- en browserinstellingen.

Analytische cookies

Cookies die ons toelaten om inzichten te genereren in het gebruik van onze website. Op deze manier kunnen we zorgen voor een continue optimalisatie van de website. De verzamelde gegevens bevatten nooit persoonlijk identificeerbare informatie.

Advertentiecookies

Cookies die ons in staat stellen te weten hoeveel en welke specifieke advertenties u heeft gezien en/of waarop u geklikt heeft. We volgen ook of een advertentie ertoe heeft geleid dat u een product van Europ Assistance heeft gekocht. Op basis van uw acties op de website kunnen we relevante aanbiedingen tonen op websites van derden.

Even geduld... Partnerzone Jobs Blog FAQ

Waar kan ik de details van mijn contract bekijken?

Als u de dekking, begunstigden of voertuigen in uw contract wilt wijzigen, of als u meer wilt weten over uw dekking, raden wij u aan om gebruik te maken van onze Klantenzone.

Via mijn Klantenzone

Log in uw Klantenzone en klik op de knop “Meer zien” om de details en dekkingen van uw contract te zien.

Klik vervolgens op "Wijzigen" om uw contract aan te passen.

Als u uw gegevens of adres wenst wijzigen, klik op “Mijn profiel”.

Schrijf ons

Als u niet kunt inloggen of uw verzoek niet kunt indienen in de Klantenzone, stuur ons dan uw verzoek via onderstaande link. Houd er rekening mee dat dit verzoek handmatig zal worden verwerkt en meer tijd in beslag zal nemen.