MediCall
Toegang tot deskundig medisch tele-advies en diensten aan huis. Geniet van 24/7 persoonlijk gezondheidsadvies, waar u zich ook bevindt!
Voornaamste waarborgen en uitzonderingen
- Onbeperkte toegang tot de dienst medische advies
- Transport na een ongeval of ziekte
- Management en follow-up van uw medisch dossier
- Huisbezorging van maaltijden, boodschappen en medicijnen
- Niet -Belgische inwoners
- Geen vervanging voor medische consultatie
- Care Manager diensten beperkt tot 18 uur per dossier
PRESTATIES IN DETAIL
{{item.meta.title}}
Stel uw verzekering samen
Bijkomende dekkingen
Wachttijd van 30 dagen
Wachttijd van 5 dagen
Technische pannes aan het voertuig binnen de 5 dagen na de inwerkingtreding van het contract zijn niet gedekt.
De IPID bevat een samenvatting van de voornaamste waarborgen. Voor een volledig en gedetailleerd overzicht, verwijzen we u naar de algemene voorwaarden. De algemene voorwaarden en de IPID-documenten zijn door te nemen voor de aankoop van het product. Voor al je vragen kan je ook telefonisch contact opnemen met onze klantendienst via het nummer +32 (0)2 541 91 91.
Droomt u ervan op reis te gaan? Kies de verzekering die het best bij u past en vertrek met een gerust gemoed.