MediCall - Jaarlijkse Medische Bijstand
MediCall
Toegang tot deskundig medisch tele-advies en diensten aan huis. Geniet van 24/7 persoonlijk gezondheidsadvies, waar u zich ook bevindt!
Voornaamste waarborgen en uitzonderingen
- Onbeperkte toegang tot de dienst medische advies
- Transport na een ongeval of ziekte
- Management en follow-up van uw medisch dossier
- Huisbezorging van maaltijden, boodschappen en medicijnen
- Niet -Belgische inwoners
- Geen vervanging voor medische consultatie
- Care Manager diensten beperkt tot 18 uur per dossier
PRESTATIES IN DETAIL
{{item.meta.title}}
Stel uw verzekering samen
Bijkomende dekkingen
Dit zijn de mogelijke opties voor dit product
Fout(en)
Totaal:
Totaal:
Wachttijd van 30 dagen
Wachttijd van 5 dagen
Technische pannes aan het voertuig binnen de 5 dagen na de inwerkingtreding van het contract zijn niet gedekt.
Algemene Voorwaarden
IPID fiche
Precontractuele informatie
De IPID bevat een samenvatting van de voornaamste waarborgen. Voor een volledig en gedetailleerd overzicht, verwijzen we u naar de algemene voorwaarden. De algemene voorwaarden en de IPID-documenten zijn door te nemen voor de aankoop van het product. Voor al je vragen kan je ook telefonisch contact opnemen met onze klantendienst via het nummer +32 (0)2 541 91 91.
De IPID bevat een samenvatting van de voornaamste waarborgen. Voor een volledig en gedetailleerd overzicht, verwijzen we u naar de algemene voorwaarden. De algemene voorwaarden en de IPID-documenten zijn door te nemen voor de aankoop van het product. Voor al je vragen kan je ook telefonisch contact opnemen met onze klantendienst via het nummer +32 (0)2 541 91 91.
Uw offertes
{{bookmark.productName}}
Droomt u ervan op reis te gaan? Kies de verzekering die het best bij u past en vertrek met een gerust gemoed.