Waar kan ik de details van mijn contract bekijken?
Als u de dekking, begunstigden of voertuigen in uw contract wilt wijzigen, of als u meer wilt weten over uw dekking, raden wij u aan om gebruik te maken van onze Klantenzone.
Via mijn Klantenzone
Log in uw Klantenzone en klik op de knop “Meer zien” om de details en dekkingen van uw contract te zien.
Klik vervolgens op "Wijzigen" om uw contract aan te passen.
Als u uw gegevens of adres wenst wijzigen, klik op “Mijn profiel”.
Schrijf ons
Als u niet kunt inloggen of uw verzoek niet kunt indienen in de Klantenzone, stuur ons dan uw verzoek via onderstaande link. Houd er rekening mee dat dit verzoek handmatig zal worden verwerkt en meer tijd in beslag zal nemen.
Veelgestelde vragen
- Is het mogelijk om meerdere voertuigen toe te voegen op hetzelfde contract?
- Ik heb een nieuwe wagen. Moet ik mijn contract aanpassen?
- Ik vind mijn bijstandsformule niet terug op deze site.
- Hoe kan ik de begunstigden en voertuigen op mijn contract wijzigen?
- Hoe kan ik mijn communicatievoorkeuren en mijn nieuwsbriefabonnement wijzigen?
- Kan ik een persoon op een jaarlijks contract toevoegen die deel uitmaakt van een samengesteld gezin?
Droomt u ervan op reis te gaan? Kies de verzekering die het best bij u past en vertrek met een gerust gemoed.