Onze website gebruikt cookies. Gelieve uw cookievoorkeuren hieronder in te stellen. Functionele cookies zijn nodig om te garanderen dat de website naar behoren werkt en kunnen niet geweigerd worden. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid en Privacy Policy.
Meer details
Minder details

Functionele cookies

Cookies die nodig zijn om te garanderen dat de website naar behoren werkt, bijvoorbeeld: informatie doorgeven naar de volgende pagina bij het kopen van een contract of het opslaan van uw voorkeuren zoals taal- en browserinstellingen.

Analytische cookies

Cookies die ons toelaten om inzichten te genereren in het gebruik van onze website. Op deze manier kunnen we zorgen voor een continue optimalisatie van de website. De verzamelde gegevens bevatten nooit persoonlijk identificeerbare informatie.

Advertentiecookies

Cookies die ons in staat stellen te weten hoeveel en welke specifieke advertenties u heeft gezien en/of waarop u geklikt heeft. We volgen ook of een advertentie ertoe heeft geleid dat u een product van Europ Assistance heeft gekocht. Op basis van uw acties op de website kunnen we relevante aanbiedingen tonen op websites van derden.

Even geduld... Partnerzone Jobs Blog FAQ

Wat is het mobiliteitsbudget of het budget voor verderzetting van de reis?

Als u uw reis naar het buitenland niet kunt voortzetten omdat uw auto pech heeft (of u een ongeluk krijgt), hebt u recht op een mobiliteitsbudget. U vindt het bedrag in de Algemene Voorwaarden van uw contract.
Met dit budget kunnen we ofwel een terugkeer naar huis organiseren, ofwel u in staat stellen om uw reis verder te zetten. We kunnen zorgen voor een vervangwagen, een vliegtuigticket, een taxirit, één of meerdere hotelovernachtingen of een combinatie hiervan. Alles hangt af van de situatie en uw voorkeuren. Als de gekozen oplossing een huurauto is, organiseren we de huur via onze voorkeursrelaties met autoverhuurbedrijven.